В разі зміни постачальника газу сплата за спожитий газ на рахунок нового постачальника не переходить. Також переплату за постачання газу не можна переадресувати на сплату за розподіл (доставку) газу. Гроші можна лише повернути. Якщо споживач здійснив переплату попередньому постачальнику, гроші можна повернути. У відповідності до абзацу 4 пункту 24 розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496 у разі переплати сума переплати зараховується в рахунок оплати на наступний розрахунковий період або повертається на поточний рахунок споживача на його письмову вимогу протягом п’яти робочих днів після отримання такої вимоги. Щоб це зробити, споживачу необхідно написати заяву та особисто звернутися до попереднього постачальника. Заява складається у довільній формі, але слід обов’язково вказати номер особового рахунку. В заяві обов’язково потрібно зазначати ПІБ, місце проживання, прохання повернути кошти, дату та підпис. Можна звернутися за зразком до постачальника. Клієнти, які мають переплату, повинні прийти у найближче відділення ТОВ «Тернопільоблгаз» із відповідними документами та написати заяву. Надіслати заяву також можна поштою на офіційну адресу старого постачальника або на офіційну електронну адресу. В останньому випадку надсилати слід підписану фотокопію заяви. Які документи необхідно додати до заяви
  • копію паспорта власника особового рахунку (перші дві сторінки та реєстрація),
  • копію ідентифікаційного коду власника особового рахунку,
  • довідку з реквізитами карткового рахунку з банку (або виписку з Приват 24),
  • копію квитанції про сплату за природний газ за період, коли виникла переплата.
Усі копії документів мають бути завірені споживачем, а саме містити напис “Згідно з оригіналом”, дату та підпис.