Контакти

    Контактні точки для надання інформації побутовим споживачам та споживачам, що не є побутовими, а також відповідальних осіб за розв’язання спорів:

    Режим роботи контактних точок підрозділів ТОВ “Тернопільоблгаз”:  Пн – Чт: 8:00 – 17:00; Пт: 8:00 – 16:00, обідня перерва 12:00 – 12:48

    Контакти Тернопільський район (Довжанка, Домаморич, Драганівка, Почапинці, Забойки)

    вулиця Чернівецька, 54, Тернопіль, Тернопільська область,
    46000

    Telephone: +3067 353-76-44

    E-mail: oblikgaz@gmail.com

    Контакти Бережани

    вул. Шевченка, 33
    47501

    Telephone: +303548-2-40-47

    Telephone: +3067-563-59-36

    E-mail: beroblgaz@gmail.com

    Контакти Борщів

    вул. Обїздна, 1
    48702

    Telephone: +303541 2-32-95, +380675636494
    E-mail: boroblgaz@gmail.com

    Контакти Бучач

    вул. Заводська, 9
    48401

    Telephone: +303544 2-10-04, +380675636651
    E-mail: buchoblgaz@gmail.com

    Контакти Гусятин

    вул. Суходільска, 67
    48201

    Telephone: +303557 2-70-46, +380675636672
    E-mail:gusoblgaz@gmail.com

    Контакти Заліщики

    вул. Промислова, 8
    48601

    Telephone: +303554 2-26-07, +380675636739
    E-mail: zaloblgaz@gmail.com

    Контакти Збараж

    вул. Л.Українки, 14
    47302

    Telephone: +303550 2-22-06, +380675636962
    E-mail: zbaoblgaz@gmail.com

    Контакти Зборів

    вул. Набережна, 2
    47201

    Telephone: +303540 2-17-04, +380675637127
    E-mail: zbooblgaz@gmail.com

    Контакти Козова

    вул. І.Франка, 11 
    47600

    Telephone: +303547 2-16-57, +380675637376
    E-mail: kozoblgaz@gmail.com

    Контакти Кременець

    вул. Осовиця 3
    індекс 47003

    Telephone: +03546 2-51-75, +380675637433 (Кременець) +380892501374
    +03546 6-10-47 (Почаїв)
    E-mail: kreoblgaz@gmail.com

    Контакти Ланівці

    вул.Незалежності 50а
    індекс 47402

    Telephone: +03549 2-22-75, +380675637568

    E-mail: lanoblgaz@gmail.com

    Контакти Монастириська

    вул. Шевченка,42
    48300

    Telephone: +03555 2-13-07, +380675851525
    E-mail: monoblgaz@gmail.com

    Контакти Підволочиськ

    вул. Лисенка, 1
    47800

    Telephone: +303543 2-21-19, +380675851530
    E-mail: pdvoblgaz@gmail.com

    Контакти Підгайці

    вул. Замкова, 20а
    48000

    Telephone: +303542 2-24-19, +380675851553
    E-mail: pdgoblgaz@gmail.com

    Контакти Теребовля

    вул. Кн. Василька, 73в
    48100

    Telephone: +303551 2-10-13, +380675851560
    E-mail: trboblgaz@gmail.com

    Контакти Чортків

    вул. Гранична бічна, 39б
    48501

    Telephone: +303552 2-66-34, +380675853277
    E-mail: choroblgaz@gmail.com

    Контакти Шумськ

    вул. Чирянка, 7а
    47101

    Telephone: +303558 2-12-07, +380675853350
    E-mail: shumoblgaz@gmail.com

    Відповідальні особи за розв’язання спорів

    Інженер по постачанню та обліку природного газу Бадзай Марія Петрівна

    Юрисконсульт Штогрин Микола Петрович

    вулиця Чернівецька, 54, Тернопіль, Тернопільська область,
    46000

    Telephone: +30352 52-01-31
    E-mail: oblikgaz@gmail.com

    Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання  природного газу або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

    Функції та повноваження Регулятора

    Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора;

    Розгляд скарг та врегулювання спорів

    1. Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних

    послуг, а  також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:

    1)  доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;

    2)  дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;

    3)   якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;

    4)  інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.

    1. Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
    2. Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
    3. До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки.

    Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.

    1. За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:

    1)    припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;

    2)    припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;

    3)     накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;

    4)  припинення розгляду звернення заявника.

    Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

    Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання  природного газу або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

    Функції та повноваження Регулятора

    Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора;

    Розгляд скарг та врегулювання спорів

    1. Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних

    послуг, а  також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:

    1)  доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;

    2)  дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;

    3)   якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;

    4)  інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.

    1. Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
    2. Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
    3. До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки.

    Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.

    1. За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:

    1)    припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;

    2)    припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;

    3)     накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;

    4)  припинення розгляду звернення заявника.

    Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

    Відповідальна особа за розв’язання спорів:

    Юрисконсульт Штогрин Микола Петрович

    E-mail: oblikgaz@gmail.com

    juristoblgaz@gmail.com

    тел: 0352-52-01-31

            0352-52-04-44

    Графік роботи: Понеділок — четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця, з 8:00 до 16:00

    Обідня перерва- 12:00-12:48

    НАДІСЛАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ